Na zariadení čiarových kódov výrobcovia obvykle zabezpečujú 1 ročnú záruku, avšak môže sa stať, že porucha sa vyskytne po uplynutí záručnej doby, alebo sa stane nijaká nehoda počas používania. Predĺžená záruka od Datalogicu poskytne ochranu práve pre takéto prípady!
V prípade zakúpenia predĺženej záruky Datalogic sa zaviaže včasné predĺženie záruky zariadení, ako aj priadanie ďalších služieb, vo forme 3, 5 alebo 7-ročného servisného balíka. Táto servisná služba je nákladovo efektívne riešenie, ktoré poskytuje predvídatelné náklady na údržbu/opravu v podnikaní.
Štandardné záručné služby:
- Všeobecná doba opravy je 10-25 pracovných dní
- Centrálný servis Datalogic (Trnava) opraveného prístroja dodáva zákazníkovi bezplatne (dodanie chybného zariadenia do servisu je povinnosť zákazníka) - to platí na prípad, keď odoslanie a požiadavku RMA vybaví zákazník bez pridania Webmaxx). Ak zákazník požiada opatrenie Webmaxxu, v tom prípade všetky náklady na dodanie budú účtované zákazníkovi.
- Vzťahuje sa na výrobné a materiálne poruchy
- Bezplatná aktualizácia softvéru „firmware”
- WEBMAXX EXTRA: naša firma zabezpečuje bezplatnú telefonickú technickú podporu odo dňa zakúpenia do 90 dní každý pracovný deň počas otváracej dobe. V rámci služieb naši profesionálný kolegovia Vám pomáhajú v technických otázkach, v nastanení a s používaním.
5 dňová záruka (3 alebo 5 ročná)
Zákazník dostane plnú potrebnú podporu k zakúpenému zariadeniu, aby fungoval spolahlivo s vopred plánovanými nákladmi. Poskytuje záruku po uplynutí štandarnej záručnej doby pri normálných podmienkach používania na náhradné diely, ktorých zlyhanie sa vyskytol z trvalých vnútorných neplánovaných chýb.
- Vzťahuje sa na výrobné a materiálne poruchy
- Vzťahuje sa na prirodzené opotrebenie a na zlyhanie náhradných dielov
- Bezplatná aktualizácia softvéru „firmware”
- Podpora softvéru Wavelink Avalanche® (platí iba na mobilné terminály)
- Podpora softvéru Wavelink Terminal Emulation™ (platí iba na mobilné terminály)
Lehota vybavenia: 5 pracovných dní od dňa dodania (prvý deň odo dňa dodania), okrem toho sa počíta aj doba vrátenia (7-9 pracovný deň s prepravou).
Poštovné: Centrálný servis Datalogicu (Trnava) dodáva zákazníkovi opravený prístroj bezplatne (dodanie chybného zariadenia do servisu je povinnosť zákazníka) - to platí na prípad, keď odoslanie a požiadavku RMA vybaví zákazník bez pridania Webmaxx). Ak zákazník požiada opatrenie Webmaxxu, v tom prípade všetky náklady na dodanie budú účtované zákazníkovi.
Vybavovanie RMA: požiadavku RMA sa treba predkladať na centrálnej webovej stránke Datalogic (anglický jazyk), o ktorej zákazník dostane potvrdenie o všetkých údajoch pre realizovanie doručenia, s ktorým sa dá poslať prístroja do servisu. Kuriérskú spoločnosť vyberie zákazník dobrovolne.
2 dňová, úplná záruka (3 alebo 5 ročná)
Zákazník dostane plnú potrebnú podporu k zakúpenému zariadeniu, aby fungoval spolahlivo s vopred plánovanými nákladmi. Poskytuje záruku po uplynutí štandarnej záručnej doby pri normálných podmienkach používania na náhradné diely, ktorých zlyhanie sa vyskytol z trvalých vnútorných neplánovaných chýb. Pri tých zlyhaní kryje aj nehodové zlyhania (napr. zlomenie).
- Vzťahuje sa na výrobné a materiálne poruchy
- Vzťahuje sa na prirodzené opotrebenie a na zlyhanie náhradných dielov
- Podpora softvéru Wavelink Avalanche® (platí len en pre mobbilné terminály)
- Podpora softvéru Wavelink Terminal Emulation™ (platí len en pre mobbilné terminály)
Lehota vybavenia: 2 pracovných dní od dňa dodania (prvý deň odo dňa dodania), okrem toho sa počíta aj doba vrátenia (4-6 pracovný deň s prepravou).Poštovné: Centrálný servis Datalogicu (Trnava) dodáva zákazníkovi opravený prístroj bezplatne (dodanie chybného zariadenia do servisu je povinnosť zákazníka) - to platí aj na prípad, keď odoslanie a požiadavku RMA vybaví zákazník bez pridania Webmaxx).
Ak zákazník vyžaduje zastupovanie Webmaxxu, v tom prípade vyskytnuté poštovné náklady znáša zákazník.
Vybavovanie RMA: požiadavku RMA sa treba predkladať na centrálnej webovej stránke Datalogic (anglický jazyk), o ktorej zákazník dostane potvrdenie o všetkých údajoch pre realizovanie doručenia, s ktorým sa dá poslať prístroja do servisu. Zákazník je povinný sa obrátiť na kuriérskú spoločnosť (všeobecne TNT) na základe získaných informácii.
Kompletná záruka na nasledovný deň (3 alebo 5 ročná)
Zákazník dostane plnú potrebnú podporu k zakúpenému zariadeniu, aby fungoval spolahlivo s vopred plánovanými nákladmi. Poskytuje záruku po uplynutí štandarnej záručnej doby pri normálných podmienkach používania na náhradné diely, ktorých zlyhanie sa vyskytol z trvalých vnútorných neplánovaných chýb. Pri tých zlyhaní kryje aj nehodové zlyhania (napr. zlomenie), naďalej sem patrí aj zabezpečenie náhradného prístroja hneď nasledujúceho pracovného dna .
- Vzťahuje sa na výrobné a materiálne poruchy
- Vzťahuje sa na náhodnú poruchu/zranenie
- Vzťahuje sa na prirodzené opotrebenie a na zlyhanie náhradných dielov
- Bezplatná aktualizácia softvéru "firmware"
- Podpora softvéru Wavelink Avalanche® (platí len en pre mobbilné terminály)
- Podpora softvéru Wavelink Terminal Emulation™ (platí len en pre mobbilné terminály)
Lehota vybavenia: keď v pracovných dní do 12:00 správa o chybe je oznámená centre Datalogic, tak výrobca pošle náhradého prístroja ešte ten deň na adrasu zákazníka (výnimkou sú medzinárodné sviatky). Poškodené zariadene je potrebné poslať do centre Datalogic do 15 dní od prijatia náhradného prístroja. Ak zákazík to neurobí výrobca vyúčtuje celkovú sumu prístroja a preruší uzavretú zmluvu s partnerom.
Poštovné: Bezplatné poštovné mezdi sídlom zákazníka a centrumom Datalogicu (Trnava) v oboch smeroch (chybné- opravené zariadenie).
Ak zákazník vyžaduje zastupovanie Webmaxxu, v tom prípade vyskytnuté poštovné náklady znáša zákazník.
Vybavovanie RMA: požiadavku RMA sa treba predkladať na centrálnej webovej stránke Datalogic (anglický jazyk), o ktorej zákazník dostane potvrdenie o všetkých údajoch pre realizovanie doručenia, s ktorým sa dá poslať prístroja do servisu. Zákazník je povinný sa obrátiť na kuriérskú spoločnosť (všeobecne TNT) na základe získaných informácii.
Porovnávacia tabulka štandardných a predĺžených servisných balíkov Datalogic

1 prvý deň prijatia je prvý pracovný deň v servise Datalogic, odteraz sa rozumie doba dodania
2 keď správo o chybe je doručená Datalogicu do 12:00
3 v prípade, keď odoslanie a procedúru RMA vybaví zákazník bez pridania centra Webmaxx! Ak zákazník vyžaduje zastupovanie Webmaxxu, v tom prípade vyskytnuté poštovné náklady vyúčtujeme zákazníkovi.
Hore uvedené dodacie lehoty sa môžu zmeniť s prihliadnutím na sviatky!